ҚР Мемлекеттік рәміздері
ҚР Президентінің Жолдауы
ҚР Президентінің Ресми сайты
Қазақстан-2050 Мәңгілік Ел
«Денсаулық» 2016-2020 жылдар

uzalmaty

call center

Медициналық қызмет көрсету кезінде емделушілер құқығының  бұзылуы және медициналық  қызмет көрсетудің сапасы жөніндегі сұрақтар бойынша емделушілер мен олардың сенім  берілген тұлғаларының хабарласу тәртібі


Медициналық қызмет көрсету кезінде емделушілердің құқығы бұзылса:

  • стационарлық емделу кезінде – науқастардың талабына қарай берілетін, бекеттің кезекші қызметкеріндегі «Өтініштер мен шағымдарды тіркеу»  журналында шағымдарын жазып қалдырғаны жөн;
  • емделіп шыққаннан кейін, амбулаториялық қадағалау кезінде Медициналық-әлеуметтік сауықтыру орталығының бас дәрігерінің қабылдау бөлмесіне хатшыға жолыққаны жөн;
  • «жедел байланыс»  телефондары бар:

Бас дәрігер –  Сүлейменова Г.Р., 382-32-00.

Бас дәрігердің емдеу жұмысы жөніндегі орынбасары м.о. –  Әбдібаева Гүлмира Оспанбайқызы.

Жоғарыда көрсетілген байланыс телефондары арқылы құпия түрде хабар алуға болады. Сонымен қатар, әрбір бөлімшеде құпия түрде хат-хабар беру қорапшасы қарастырылған.  Шағымдарды қарастыру мен жауабын алу 3 тәулік мерзімінде жүзеге асырылады.

DamuMed

Комплексная медицинская информационная система